piątek, 17 sierpnia 2012

Z polewą





19 komentarzy:

  1. Obłędny! Jadłabym. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest *.* I jeszcze ta kokardeczka.!
    Pozdrawiam, Czarna .

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, ja w życiu takiego jeszcze nie zrobiłam, naukę zostawiam sobie na "po wakacjach" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo realistyczny :D
    Oto mój nowy blog zajrzyj jeśli będziesz miała czas. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że ci się spodoba : www.xmarax777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I dalej nie ogarniam jak ty robisz te wafelki ^^ ;D
    Pytam się ja : JAK? ;D
    Co do lodzika to śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Zapraszam na CANDY http://rivers-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zrobisz jakies tutoriale?

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lód wygląda wyśmienicie, taki prawdziwie lodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy ;)
    Chyba jest dość malutki ? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, a zwłaszcza z tą kokardką uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń